Körsbärsträden i Kungsträdgården

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Idag tog jag och Oscar en sväng in till stan för att titta på dessa vackra träd i Kungsträdgården.
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Varje år sedan jag flyttade hit har jag velat se dem stå i blom men eftersom det är så kort tid som de ser ut så här så har det aldrig blivit av.
 
Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Trots en usel natt, Oscar är inte riktigt sig själv just nu, så kände jag att vi måste ta oss ut. Jag ville hitta på något. Så då blev det en spontan tur in till city. Precis det jag kan göra nu när jag är mammaledig. Vad som helst så länge dagsformen tillåter. Jag har alltid älskat blommande körsbärsträd, ända sedan jag var liten och för första gången såg ett hos min dagmamma i Partille. Många fina bilder blev det och här är tre av dem :)

Postat av: mamma

Fantastiskt vackra bilder, jag skulle också vilja vara där:)

Svar: Vi får ta det något år mamma! :)
Anna

2014-04-24 @ 00:11:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: