Framsteg!

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Så här glad och harmonisk såg Oscar ut i dag då han vände sig på riktigt för första gången!
 
 Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Så här såg det ut. Johan lyckades fånga det på bild! Roligt tycker jag eftersom jag stod i duschen och därför missade det. Buhu... Han vände sig både från mage och från rygg. Så himlans duktig den här sonen alltså. Har suttit och kollat på massa bilder som vi har tagit av honom och får lite ont i hjärtat så mycket kärlek det finns för den här lille grabben. Och lite sorgsen blir jag också när allt går så fort och jag inte ens hinner med att dela med mig av bilder i alla åldrar här på bloggen. Men. Jag ska nog försöka göra ett album till honom ändå. Kanske första året eller något sådant. Då kommer han själv kunna få ta del av de bästa bilderna i kronologisk ordning.

Postat av: Syster

Så duktigt sötnosen är! Heja hej! :)

2014-04-16 @ 08:21:19
Postat av: mamma

Åå, duktig ♥

2014-04-16 @ 22:51:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: