Balders hage i Alingsås

Utrustning: Canon EOS 7D + EF 24-70 1:2,8 L
 
Samma dag som vi (jag, Oscar, mamma och Anna) besökte Tårtdecor åkte vi också till Alingsås för att fika på ett trevligt fik. Det resulterade i att vi gick in i Balders hage som låg precis bredvid. Vilken underbar affär! Synd att jag inte tog bilder men här får ni se vad jag köpte i alla fall. Den turkosa löparen föll jag för direkt när vi kom in. Jag har aldrig ens varit i närheten av att köpa en sådan här sorts löpare innan! Ska jag känna mig gammal då? Den blev i alla fall väldigt fin på köksbordet. Den gröna duken under köpte min mamma som passade jättefint i hennes kök. 
 
Det blev också en fin liten låda som jag tänkte ha i Oscars rum. Någon gång i framtiden kommer det finnas smågrejer som jag vill stoppa undan istället för att de ska ligga framme och skräpa :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: