Tjejkväll med middag och bubbel

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här såg det ut för några veckor sedan då jag och mannen bjöd in släktingar till middag. Det är också ungefär så här som det ser ut just nu. Ikväll får jag besök av några tjejkompisar från jobbet. Jag ska bjuda på middag, vi ska bada bubbelpool och bara ha det trevligt.
 
Eftersom Johan har med sig kameran på sin seglarresa så får ni nöja er med hur dukningen såg ut för några veckor sedan. Men det är väldigt snarlikt som sagt. Jag tycker det är väldigt kul att duka. Det är så lätt att göra det fint och det lyfter en hel middag. I alla fall för mig. Nej, nu måste jag rusa runt och fixa det sista innan tjejerna kommer. Ha en fin kväll! :)
 

Postat av: mamma

Ha en mysig kväll du också. Roligt att du använder servisen :)

2013-09-14 @ 19:11:55

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: