Kick off på Hesselby slott - del 4

 
Utrustning: iPhone 4
 
Här är sista delen på det här årets kick off. Det var många bilder jag ville få med så därför valde jag att dela upp det så att det blir mer lättläst. Här får ni i alla fall se en del av frukostbuffén och söndagens lunch.
 
Frukosten var såklart jättefin. Det är faktiskt den måltid som jag njuter av mest på hela dagen och speciellt när man bor på hotell och har så mycket att välja på. Fantastiskt!
 
Sammanfattningsvis så var det en givande helg. Vi fick mycket konkret gjort och man känner sig alltid lite extra peppad efter en kick off med konferens. Det behövdes nog speciellt nu då vi alla har jättemycket att göra på jobbet. Ett litet avbrott för att se på helheten ur en annan synvinkel och få andra avdelningars input och åsikter.
 
Idag är det fredag! Känner mig på ett strålande humör och ser fram emot att få sovmorgon :)
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: