Kick off på Hesselby slott - del 3

 
Utrustning: iPhone 4
 
Här kommer ytterligare några bilder från kick offen. Själva middagen som serverades i slottet på lördag kväll. De hade dukat jättefint och serverade återigen jättegod mat. Alla lovordade det röda vinet också men det kan jag tyvärr inte säga något om... :(
 
- Grillade purjolök med ljummen majonnäs (låter inte så kul men var jättegott)
- Urgröpt Västeråsgurka med någon röra och kalixlöjrom
- En friterad boll med kräfta och ost som innehåll (kvällens höjdpunkt!)
- Lamm med jordärtskockor
- Glass med harsyra och hallon och blåbär i tre olika former
 
Till kaffet serverades också hemmagjorda praliner och marmelad. Efter det begav vi oss till festen där liveband spelade och alla dansade loss. Jag orkade hålla mig kvar till kl 23.30. Sen var sängen väldigt skön.
 
Kvällens enda lilla missöde var att en av servitriserna fick korken i ögat då hon skulle öppna mitt alkoholfria mousserande. Stackarn, det måste gjort förjävligt ont.
 

Postat av: mamma

Åå, jag blir riktigt avundsjuk :)

Svar: Ja, det var inte helt dumt :)
Anna

2013-09-12 @ 15:51:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: