Hotell Memmo Alfama

 
Bilder lånade från booking.com

Idag flyger jag till Lissabon! Min man är redan där eftersom han har seglat i 1,5 vecka nu och Lissabon är hans slutdestination. Perfekt för mig alltså att flyga ner så vi får en weekend ihop innan det är för sent för mig att flyga. Men först ska jag jobba fram till lunch och sen ta mig ut till Arlanda. 
 
På bilderna ovan ser ni hur vårt hotellrum kan tänkas se ut. Det ser ju väldigt lovande ut och har fyra stjärnor. Men jag ska inte hoppas på för mycket, då blir jag bara besviken. Fast hur illa kan det vara om det har fyra stjärnor?!
 
Vädret ser ut att bli kanon. Just nu verkar det vara runt 24 grader på dagarna och 20-18 på kvällarna. Men till helgen såg det ut att bli hela 33 grader! Det hade jag inte riktigt tänkt mig... Det är i och för sig dumt att klaga men 24 räcker mer än väl för mig nu när jag är gravid.

Postat av: mamma

Det ser jättetrevlig ut. Ha härliga dagar:)

2013-09-19 @ 08:28:38
Postat av: Harriet

Ser väldigt fint ut. Ha det bäst.

2013-09-19 @ 15:27:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: