Centralbadet med mitt hjärta

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår gick jag tidigare från jobbet och mötte upp min käre man på Centralbadet. Äntligen hade vi fått tummen ur och bokat in ett presentkort som jag fick i julklapp av honom.
 
Vi började med en behandling som heter Head & foot. Den bestod av skrubb, massage och inpackning av fötter och underben. Huvud, dekolletage och armar fick massage. Himla mysig behandling.
 
Sen möttes vi upp i våra badrockar och ägnade ca 1,5 h till att bada i olika pooler och bada ångbastu innan det var dags för nästa behandling.
 
En Optimal ansiktsbehandling blev det. Jag fick välja om jag ville ha en avslappnade eller djuprengörande behandling. Såklart valde jag djuprengörande. "Ut med skiten" tänkte jag. Så först ligga i ånga och sen klämdes det lite här och där. Det blev väldigt fint resultat :)
 
Efter en sådan här eftermiddag så blir man väldigt trött och avslappnad. Så vi åt middag på en asiatisk restaurang tvärs över gatan och åkte hem sen för att spendera resten av kvällen i soffan. Perfekt avslutning på dagen efter en väääldigt stressig dag på jobbet.
 
Tack min kära för en fin kväll ♥
 
 

Postat av: Sylvia

Mysig! Har också ett presentkort på centralbadet och har haft det länge, så det börjar bli hög tid att boka in nåt där! :)

Svar: Ja, mitt presentkort skulle gå ut i december så jag började känna mig stressad. Det var lite svårt att få en tid som passade både mig och Johan och inte skulle påverka vår arbetsdag allt för mycket. Passa på tycker jag! Det är extra skönt att få lyxa till det nu när man är gravid, ta hand om kroppen och så :)
Anna

2013-09-26 @ 13:11:22
http://acancersmind.blogspot.com
Postat av: mamma

Det är ni värda :)

2013-09-26 @ 22:47:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: