Business

 
Utrustning: iPhone 4
 
Nu är jag hemma igen efter en härlig helg i Lissabon. När jag skulle checka in inför min hemresa på nätet så fick jag den glada överraskningen att jag hade en business-biljett hem! Varken jag eller Johan insåg det då vi köpte biljetterna. Men oh så trevligt, det här kan jag vänja mig vid :)
 
- Våtservett i tyg
- Ett snack före maten
- Mat och dryck ingår
- Mycket godare mat än på ekonomi
- Man fick välja mellan två rätter
- Maten serveras på porslin och drycken i glas
- De erbjuder tidningar att läsa
- Personalen är mycket trevligare
- Mittenplatsen var ledig, skönt att slippa trängas
 
Många fördelar med andra ord och hela mitt biljettpris tur och retur slutade ändå under i jämförelse om jag hade köpt två enkelbiljetter. Nöjd tjej :)
 
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: