Oheliga köttbullar och amerikansk äppelpaj

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Förra helgen hade vi det så här trevligt då min syster var på besök. På fredagen slog vi på stort och gjorde finmiddag. Det blev David Batras Oheliga köttbullar och Leila Lindholms Amerikanska äppelpaj. Att rekommendera båda två! Och jag kan intyga att köttbullarna var minst lika goda som matlåda också :)
 
För en gång skull tog jag lite rödvin till maten. De alkoholfria sorterna rött brukar inte intressera mig så mycket men den här gången gick ett glas ner utan problem. Har tjurat lite de senaste dagarna att jag inte får ta ett "riktigt" glas vin när Johan har gjort det. Men han har såklart rätt i att jag ju faktiskt får bära på vårt barn. Det är bra att han övar redan nu att få in mig på rätt bana när jag blir distraherad av smådetaljer för det är också en roll han kommer ha på förlossningen. I all smärta kan det vara lätt att komma bort sig. Då är det tur att jag har bästa partnern som påminner mig hur jag ska andas eller vilket mål jag ska se framför mig.
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: