Höstmarknad på Zetas

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår innan det var dags för systern min att åka hem gick vi en sväng till Zetas och deras höstmarknad. Det är alltid väldigt trevligt att strosa på Zetas och speciellt när de har marknad med massa kul att köpa. Vi åt en chorizo i baguette med surkål och ajvar till lunch och drack varm äppelmust. De kan verkligen det där med att fånga känslan i varje säsong på Zetas. Ser fram emot deras julmarknad 7-8 december.
 
Jag kom hem med en liten barrbuske att ha i kruka, två ljung till väggamplarna vid poolen, en flaska olivolja, en flaska ketchup, en burk äppelchutney, ett morotsbröd och en burk aprikosmarmelad. Höstmyset är här på riktigt och det älskar jag verkligen!
 
Idag känns det lite ostabilt i kropp och själ. Dålig sömn under natten, lite klen i kroppen och en svag halsont. Men helgen var fantastisk. Kvalitétstid med min syster är alltid guld värt :)
 

Postat av: Syster

Och kvalitetstid med min syster är också Alltid guld värt! :)

Svar: <3
Anna

2013-10-07 @ 18:57:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: