Höstfredag

Utrustning: iPhone 4
 
Såna här vackra höstdagar blir jag så glad av. Solen skiner, luften är frisk och träden har fått så vackra färger. Det var riktigt skönt att komma ut på lunchen idag och få supa in allt det här. Det knuffade undan matkoman lite. Dagen avslutades med bubbelfirande på jobbet. Vi har precis bytt affärssystem så det var verkligen värt att fira. Tur att det finns gott alkoholfritt mousserande. Annars hade det inte varit alls lika roligt...
 
Väl hemma lagade min mästerkock till man en riktigt lyxig och god fredagsmiddag (jag hjälpte till lite och gjorde sallad...). Färskostfylld och parmalindad kycklingfilé med hasselbackspotatis och rödvinssås. Delicious! Det är tur att jag har honom, annars hade det nog blivit mackor varje kväll. Hasselbackspotatis är förresten väldigt gott, varför gör vi inte det oftare? Det är inte så knepigt. Får ändra på det :)
 
Nu passar sängen väldigt bra, fredagströttheten har slagit till ordentligt på mig.

Postat av: mamma

Mysigt,gumman:) :) pussar

2013-10-11 @ 23:11:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: