Halloween

Utrustning: iPhone 4
 
Om jag har förstått det rätt så har det varit Halloween idag. Jag har så dålig koll på det där. Vissa tycker att det var förra helgen. Andra tycker att det får vara samma som Allhelgona-helgen. Men idag var då jag märkte av det som mest. Det var fint dekorerat på kontoret och vi fick spökfika. Dels för att vi jobbar halvdag imorgon och då blir det ingen fredagsfika, men också som avsked för en kille som slutade idag. Gott var det, med tårta :)
 
Jag bestämde mig också för att köpa med mig en påse godis från Liljeholmen eftersom jag ändå skulle dit på andra ärenden. Och tur var det, för inte långt efter jag kommit hem så kom det barn i två omgångar och plingade på dörren. Det hade nog kommit fler om jag varit hemma tidigare. Får se om det kommer några i helgen också, för godis har jag kvar.
 
Hoppas ni har haft en läskigt trevlig Halloween där ute!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: