Chokladfestivalen

 
Utrustning: iPhone 4
 
Vilket himmelrike det är på chokladfestivalen! Förutom att det är väldigt mycket folk så finns det inte mycket att klaga på. Jag, Johan och min syster var där igår. Det var tur att vi var där när det öppnade för några timmar senare gick det knappt att komma fram.
 
Vi fick provsmaka här och där och doppade godsaker i chokladfontäner. Både jag och Kristina köpte Magnus Johanssons bok Lyckas med choklad. Ser fram emot att bläddra mer i den! Sen gick vi över till Hem & villa. Jag och syster koncentrerade oss mest i Leilas generalstore där båda köpte lite smått och gott. Kul att få klämma på sakerna i verkligheten! Efter lunch tog vi oss an dagens tredje mässa. Underbara barn. Vi var ganska trötta och gick igenom den snabbt. Men kom hem med några småsaker därifrån också. Mysigt!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: