Baby shower inspiration

Bilder från Google
 
Jag har funderat på det här med baby shower. Det blir ju mer och mer vanligt även här i Sverige. Men hur funkar det egentligen? Styr jag upp något och bjuder in till eller är det mina vänner som gör det? Kanske är det mer som en möhippa där vännerna fixar och donar...
 
I vilket fall så tycker jag det verkar som ett väldigt trevligt koncept! Hittade massa fina inspirationsbilder på Google på bakverk och dekorationer. Om det är någon där ute som har erfarenhet av baby shower så tar jag gärna emot lite tips :)
 

Postat av: Magda

Vilka fina inspirationsbilder! Som jag har förstått det så är det vännerna som överraskar med en babyshower

Svar: Tack för tipset ;)
Anna

2013-10-31 @ 14:20:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: