Lunch med syster

Utrustning: Nokia Lumia 920

I söndags fick jag och min man äran att luncha med min syster. Det är då inte varje dag det händer med tanke på att hon bor i Göteborg och vi i Stockholm. Men jag hade tur att hon skulle på Taekwon-Do tävling i Södertälje. Och eftersom det bara är 20 minuters bilresa hemifrån oss så var det givet att vi skulle ses. Varje liten stund är viktig.
 
Min käre man ville inte ha något annat en kebab just den här dagen så det blev det också. Vi hittade ett ställe och tog varsin kebabtallrik. Den var precis som jag ville ha den! Riktigt gott kött och en jättegod sås. 
 
Och hur det gick för min syster på tävlingen? Hon tävlade i tul och kom på en tredje plats, så hon fick medalj! Duktiga hon, storasyster är alltid så stolt :)

Postat av: mamma

Fina systrar:)

2013-11-15 @ 08:41:06
Postat av: Syster

Tack fina mor!

Jag hade också tur att ni ville luncha med mig, mys :)

Och vet du vad, Sofia har också ätit på samma ställe. Fick veta det i lördags när vi stannade till i Södertälje innan vi kom hem till ert hus.

Svar: Haha, kul! Känns ändå lite otippat att vi hittat till samma ställe :)
Anna

2013-11-19 @ 22:52:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: