Lördag non stop

Utrustning: iPhone 4
 
Idag har varit en sådan där trevlig och social lördag. Först bar det av på födelsedagsfika för Johans kusin. Det bjöds på en ordentlig kakbuffé. Det gillar jag! Väldigt musmiga hembakta kakor. Min favorit var nog faktiskt äppelkakan som står på glasfatet med fot. Måste be om receptet :)
 
Sen fortsatte vi hem till Johans syster för lån av filmkamera och en bebissjal. Därifrån tog vi oss till deras farbror och faster där det bjöds på god köttgryta och fotovisning från segling som både maken min, farbrorn och kusinen gjort i olika etapper med min svärfar. Det var väldigt kul att se och höra hur alla hade haft det. Näst på tur är Johans syster som åker ner till Kanarieöarana om två veckor för att segla över hela stora Atlanten till Karibien. Kolla in hennes blogg sailingmindful för att följa äventyret.
 
Nu stundar sängen för att sedan ta emot lite vänner på söndagsfika!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: