Laxrosa loafers

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
De här söta laxrosa loafersen beställde jag på Brandos i fredags kväll och redan i tisdags kunde jag hämta ut dem. Lycka med tanke på att jag hade semestern i åtanke när jag köpte dem. Jag var inte helt säker på att de skulle hinna komma eftersom det har varit röda och halva dagar den här veckan. Men det gick ju bra! Just nu sitter de på mina fötter långt upp i luften i ett flygplan som tar mig och min vän Malin till Cypern :)

Postat av: Elfina ♥

åh va stiliga skor! lyllo. va är du ute och reser!! va härligt!!!!!! ta hand om dej

Svar: Ja, det var riktigt skönt att få komma iväg till värmen och solen ett tag. Nu är jag hemma igen och längtar efter sommaren :) Grattis igen till den lille! Kram.
Anna

2013-05-14 @ 23:23:58
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Lisa

Tack snälla för din kommentar :) vilken fin blogg du har!

Kram

2013-05-19 @ 10:55:37
http://Lisajadeholt.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: