After work & fotbollsspel

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår var min avdelning på jobbet hembjudna till en av kollegorna på after work. Så väldigt trevligt var det! Vi fick se hennes fantastiska lägenhet som hade fin rymd, en stor balkong och ljuvlig utsikt. Blev lite kär i inredningen också. En perfekt blandning av gammalt och nytt i harmoniska färger.
 
Vi började med att äta middag. Grillat kött, klyftpotatis, sallad, tzatziki, bröd och ett underbart hemmagjort kryddsmör. Sen blev det allvar. Då flyttades fotbollsspelet fram, vi lottade lag och började spela. Väldigt roligt men svårt! Där emellan någonstans åt vi också en väldigt god chokladmousse till dessert. Behöver jag säga att vi hade jätteroligt? En helkväll som heter duga.
 
Sen att min man ringde spontant precis när vi började titta på busstider och undrade om han skulle komma och hämta mig var det perfekta avslutet ♥

Postat av: mamma

Jättemysigt! Vann ditt lag? :)

Svar: Nej, vi kom sist :)
Anna

2013-05-30 @ 20:19:07

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: