Tårtkalas för stora och små

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Förra helgen när vi firade min mans födelsedag så hade jag bakat från ett helt avsnitt av Leila bakar. Avsnittet såg vi hemma hos min föräldrar i mellandagarna och redan då började jag planera vad som skulle bakas. Det blev Bounty cupcakes, Key lime pie och en Banana cream pie. Inte så dumt något av det men den sistnämnda blev de flestas favorit så den blir det nog repris på vid tillfälle. Inför kalaset hade jag också köpt lite söta skyltar från Leilas general store. Har velat ha det ett tag nu och kände att det passade perfekt. Leila för hela slanten!
 
Recept för Bounty cupcakes - Vackra men glasyren blev för stark
Recept för Key lime pie - blev lite för syrlig, en lime färre funkar nog bättre
Recept för Banana cream pie - storfavoriten!

Postat av: Harriet

Ja det var verkligen jättegott. Kram

2013-03-27 @ 17:16:54

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: