Finfrukost med systeryster

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här trevligt belv det i morse. Vi flyttade ut frukosten till matsalsbordet för att vi inte orkade plocka bort diverse från frukostbordet så helt plötsligt kändes allt väldigt mycket lyxigare! Ljust och fint var det också. Sånt här älskar jag. När man får sitta länge utan stress och äta frukost med de man tycker om. 
 
Dagen fortsatte med en vända på stan för mig lillasyster. Vi tittade och provade mycket. Fikade och strosade. Jag kom hem med en ny väska och en klänning. Båda två till fyndpriser. Speciellt klänningen som jag har tittat på sedan innan jul men tyckt att "det är nog inte mina färger" var nu nedsatt 70 % och satt så fint. Den blir perfekt till nästa helgs melodifestivalgalej och födelsedagsfest :)
 
Nu fortsätter kvällen med tillredning av saffransrisotto med laxfilé, sallad och vitlöksbröd!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: