Körkort!

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
För 2,5 veckor sedan tog jag det efterlängtade körkortet! Jag har tänkt på det i så många år och det har alltid varit som en tung sten i bakhuvudet. Men i slutet av februari skrev jag äntligen in mig på en trafikskola och började köra på riktigt både med lektioner och massa övning hemma. Min man är en ängel som har stått ut med mig. Vi har båda fått offra så mycket fritid så när jag klarade både teorin och uppkörningen på första försöket så finns det inte längre några tunga stenar i mitt sinne. Happy girl!
 
Min man är inte så ledsen han heller eftersom det betyder att jag kan köra runt på honom när vi är bjudna på fest och liknande eftersom lilla krypet i mina mage ändå gör att jag inte kan dricka någon alkohol :)

Postat av: Harriet Houghton

Så bra jobbat. Ger frihet.

Svar: Verkligen :)
Anna

2013-07-16 @ 19:24:31
Postat av: mamma

Va härligt:) Min fina Annas körkort:)

Svar: Jaaa :)
Anna

2013-07-17 @ 22:15:14
Postat av: Sofie

Snyggt! Grattis även till körkortet!

Svar: Tack! :D
Anna

2013-07-19 @ 21:23:22
http://silwer.blogg.se
Postat av: Alexandra Eriksson / fotoblogg Eriksson

Vad härligt! Grattis! Jag har också den där tunga stenen i huvudet gällande körkortet, ska försöka ta tag i det snart jag med.

Svar: Ja, det är så skönt när det är ur världen. Mitt tips är att när du väl börjar köra så kör både i bilskola och privat. En eller två lektioner i veckan och sen köra massa hemma för att öva. Det funkade för mig :)
Anna

2013-07-21 @ 09:33:03
http://aalexandraeriksson.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: