Vårkänslor mitt i vintern

 
Utrustning: iPhone 4
 
Jag tittade i en väldigt trevlig tidning på lunchen. Den senaste Family living med mycket pasteller. Precis vad jag är sugen på just nu och blir glad av. Faktum är att jag köpte en ljuslila diskborste igår på Ica. En liten liten detalj som ändå piffade upp köket en hel del för mig. Apropå Ica så har de fått in jättemånga fina köksgrejer i pastell som jag skulle vilja lägga vantarna på. Speciellt två teburkar. En rosa och en turkos. Tips tips till er som inte vet vad ni ska köpa i födelsedagspresent till mig :)
 
Pallarna på bilden ovanför skulle jag gärna ha i vuxentorlek. Men de blir ju såklart jättefina i barnrummet också som de är till för. De här vårkänslorna mitt i vintern tycker jag om, fast samtidigt har jag inte riktigt lämnat julkänslorna bakom mig. Känner mig på bra humör!

Postat av: mamma

Ja, pastellfärger är verkligen vår :)

2013-01-17 @ 15:18:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: