Sylvias möhippa

 
Utrustning: iPhone 4
 
Lite så här såg Sylvias möhippa ut igår. Det var en lång, trevlig, kall och rolig dag. Den började med tidig väckning av the bride to be. Vi hade tagit med oss frukost, prosecco och mina hallonrutor. Vi mumsade, presenterade uppdrag och sminkade Sylvia. Några timmar senare styrde vi bilarna mot ett gokartsälle. Där fick vi köra och tävla i några timmar. Jag kom sist, vilket absolut inte gjorde något. Jag hade inte väntat mig något annat eftersom jag inte är så förtjust i höga hastigheter när man inte känner sig så skyddad. På slutet så gasade jag på ganska bra ändå och förbättrade min bästa tid från 1:03 till 0:52. Det var roligt!
 
Vi drog vidare och intog lunch på Max i Hammarby sjöstad samtidigt som vi fortsatte med Sylvias uppdrag. Sen gjorde vi det bästa av allt. Spa. I 2,5 h badade vi och tog det lugnt. Åt frukt och drack mer prosecco. På slutet fick Sylvia en välbehövlig massage som hon var väldigt nöjd med. Vi fortsatte hem till en av tjejerna och där åt vi middag, gjorde oss i ordning för kvällen, pratade och hade kul tills två taxibilar hämtade oss och körde till Berns. Jag hade aldrig varit på Berns innan men fick ett bra intryck. Väldigt vackra lokaler men dyrt inträde. För att ha varit igång från kl 05:40 till 03:30 så måste jag nog säga att jag känner mig väldigt nöjd som orkade festa så länge på kvällen :)
 
PS. Man får väldigt mycket träningsvärk i armarna av att köra gokart...


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: