På tåget

 
Jag sitter på tåget mot Göteborg och har det bra. Jag gillar att åka tåg, det är trivsamt. Det är sällan jag gör det nu för tiden. För några år sedan när jag och Johan hade distansförhållande så bodde jag nästan på tåget.

En Köpenhamnare från Gateau fick följa med ombord och det ångrar jag inte. Mums! Fick spontanshoppat lite på Lindex innan tåget avgick också. Lägligt nog så finns en fin liten butik på Centralstationen. Ett par trosor och två små kuvertväskor kunde jag inte motstå. Trosorna för att de var söta och väskorna för att de var stilrena och billiga. Ta två, betala för en och det var redan reapris på dem!

Ikväll ska jag få ha fredagsmys hemma hos min syster. Vilken fredag! :)

Utrustning: iPhone 4

Postat av: mamma

Den bullen ser jättegod ut! Tack Anna för en mysig helg :)

Svar: Tack tack tack till dig och pappa också :)
Anna

2013-01-14 @ 19:26:44

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: