Onsdag

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår var det lillördag och det firade jag med att på lunchen gå till Stadsmissionen på Hornsgatan och kika lite på deras porslin- och glasavdelning. Jag var ute efter något nytt att ha mina pennor i. Vas, glas, mugg, något som helt enkelt skulle falla mig i smaken. Innan igår hade jag en liten glasflaska som jag både tröttnat på och som var för smal för att alla pennorna skulle få plats. Jag måste säga att jag hittade det perfekta glaset. Lagom högt, tunnt och stilrent. Och det bästa av allt, det kostade bara 5 kr. Utöver det så fick två glassglas och en rosa liten skål följa med mig hem. Glassglasen tänkte jag nog främst ha blommor i faktiskt, skålen har inte någon given plats än men den var så söt och pastellig att jag inte kunde motstå...
 
Kvällen fortsatte med bästa tjejkvällen på Sthlm tapas som ligger på Kungsholmen. Vi var fem tjejer som inte sett varandra på ett tag så vi babblade på om allt möjligt och åt riktigt god mat. Med tanke på att personalen dessutom var jättetrevliga och restaurangen mysig så tänker jag absolut gå dit igen :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: