Ludvigs dop

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Idag är det fredag, skönt att börja med en hyfsat lugn tredagars arbetsvecka nu efter långledigheten. Igår kväll satt jag och redigerade bilder från Ludvigs dop som ägde rum i början av december. Bilderna ovan är från den dagen. Nu har jag bara lite kvar som jag får försöka göra klart i helgen.
 
Apropå bilder så har jag lite smått ångest över alla bilder från alla resor som jag inte hunnit/orkat blogga om än. Men det kommer. Italien, tårtbuffé, England, Paris, jul, nyår och skinkjansson står på min lista att beta av. Så är det helt enkelt när man är en hårt arbetande kvinna :)
 
Ikväll ska vi på middag hos några vänner!

Postat av: mamma

Verkar vara fina bilder :)

2013-01-06 @ 16:27:21

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: