Dagar med instagram

 
Utrustning: iPhone 4
 
Instagram har fått jobba lite de senaste dagarna och här är ett litet smakprov från vad jag har lagt upp där. Det är helgen i bilder kan man säga. Den började på tåget i fredags då jag läste Kupé och hittade ett tips på ett engelskt fik här i Stockholm. Det ska jag besöka! Sen fortsatte kvällen hemma hos min syster med god middag och chokladfondant till efterrätt. Lyxigt och gott! Lördagen började med en tur till stan där jag hittade söta knoppar som jag funderar på om någon utav dem ska få pryda mitt nattduksbord på landet som ska målas om. Sen träffade jag tjejkompisarna på Sjöbaren i Haga och åt en smarrig fiskgratäng till lunch. Härligt att få träffas. Kvällen bjöd mamma och pappa på kalkonmiddag. Alltid lika gott! Och till sist söndag var det dop för ett av kusinbarnen men där blev det tyvärr inga bilder med telefonen. Sista bilden är från idag. Det fina vinterlandskapet efter en hel dag med snöfall :)

Postat av: mamma

Det var en toppenhelg! Alltid mysigt att ha dig här :)

2013-01-17 @ 15:16:51

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: