Strykbrädesöverdrag

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här ser det fina överdraget ut som jag fick i födelsedagspresent. Känner mig så nöjd. Vilken skillnad det blev, för mig är sådana detaljer också viktiga. Ett litet steg för en vackrare tvättstuga och något roligare att stryka när det väl är dags igen :)
 
Det här och flera olika strykbrädesöverdrag kan ni hitta på Leilas general store
 
För övrigt så har jag haft en ganska risig dag. Sämre än igår får jag nog säga. Det blir väl så när man inte har sovit ordentligt i två nätter på grund av hostan som väcker mig hela tiden. Men febern verkar vara borta i alla fall!

Postat av: kamomilla

Snyggt!!

Svar: Tack, jag är verkligen nöjd :)
Anna

2013-02-06 @ 21:38:33
http://lillakamomilla.blogspot.com

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: