Slutet på vintern

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
De här vackra bilderna tog min man i söndags på Djurgårn precis innan vi skulle in och kulturella oss på Vasamuseet. Det var en så vacker dag, en av de sista den här vintern. Nu närmar sig mars, temperaturen stiger, solen visar sig oftare och oftare och igår var det till och med blå himmel när jag gick från jobbet.
 
Ikväll blir en fantastisk kväll med middag på Il forno da Nova och sen vidare till Globen för att se The Killers. Jag har sett fram emot det här länge så jag hoppas att bandet sköter sig. Många säger att de inte är särskilt bra live men det är ju å andra sidan perfekt med låga förväntningar för då kan det bara bli bättre :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: