Kul med nya trender!

 
Skärmklipp från blogg.se
 
Jag ser fler och fler bloggar som skriver om baby showers. Det är jättekul med lite nya traditioner tycker jag! Varför inte? Om man som kvinna ska klämma ut en liten parvel så är väl det minsta man förtjänar en liten fest. Och ja, kvinnor har i evinnerlighet fött barn och minsann inte fått någon baby shower men det kan vi väl ändra på? Själv har jag aldrig varit på någon men jag att hoppas det kommer ett antal i framtiden. Kika in hos Nathalie och inspireras av hennes fina bilder. Om jag blir gravid så skulle jag önska att mina vänner fixade så här vackert och gulligt för mig. Man kan ju alltid få önska ;)
 
Ikväll anländer min kära syster, jippie!

Postat av: sanna

Ingen bebis på g då..:)?

Svar: Nej, inte än. Träningsläger pågår... Du då? ;)
Anna

2013-02-27 @ 20:26:25
http://susannaangeli.blogg.se
Postat av: sanna

Har en mini i magen. Beräknad födsel den 9 juni, en dag före Renee:)

Svar: Näe! Gud så roligt! Stort stort grattis, jag önskar det var detsamma för mig :)
Anna

2013-03-02 @ 22:45:23
http://susannaangeli.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: