Gossip Girl

 
 
När jag var hemma sjuk senast passade jag på att se klart sista säsongen av Gossip Girl eftersom inte så mycket annat än soffan gällde då. Det är verkligen en serie jag kommer sakna. Inte bara på grund av story linen utan jättemycket för att det var helt fantastiska kläder och smycken i varje avsnitt. Och riktigt bra musik. Här är bara ett litet axplock av vad som bars. Jag valde speciellt bilder där smyckena sticker ut lite extra eftersom det är de jag har tittat mest på under dessa år som Gossip Girl har sänts. Dock hade jag hoppats på lite fler närbilder, men det var svårt att hitta.
 
 
De här örhängena alltså! Speciellt den understa bilden där karaktären Lily bär grönt på öronen är ju to die for. Hon har alltid haft just örhängen som är fantastiska, jag skulle mer än gärna bära dem alla. Har ni missat serien så föreslår jag att ni ändrar på det om intriger, mode och musik lockar :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: