Fettisdagen

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår var en bra dag. Vi fick semlor på jobbet för att fira fettisdagen och på kvällen var det dags för kör igen. Tyvärr fick jag lite ont i halsen under tiden så jag fick lugna ner mig en smula och inte sjunga för full hals. Det är väl min föredetta influensa nuvarande förkylning som spökar. Men roligt var det som vanligt och vad jag inte visste var att vår körledare Caroline af Ugglas ska vara med i Melodifestivalen nu på lördag. Spännande! Hennes musik är inte riktigt min stil men vem vet, kanske ser jag det hela på ett annat sätt nu när jag fått lära känna hennes personlighet och coachning lite närmare.
 
I morgon åker jag och maken norrut till Luleå och sen vidare till Arvidsjaur för bröllop på lördag. Happy! Det ska bli så roligt :)

Postat av: Hanna W ♥

semlorna såg väldigt goda ut :)

Svar: Det var de också! M-m-mmmm :)
Anna

2013-02-20 @ 22:30:00
http://mammahjartat.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: