Magen v 38

Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Så här ser jag ut nu. Ganska stooor är magen och det känner jag av ibland. Igår var en sådan dag till exempel. Jag hade mycket sammandragningar så magen var väldigt spänd och det tryckte neråt. Då blir det automatiskt att man vaggar fram när man går och tempot får helt enkelt dras ner ordentligt.
 
Idag är det exakt två veckor till beräknad förlossning. Jag har alltså bara 5 % kvar av graviditeten. Galet! Nu är jag hemma från jobbet på heltid och det känns väldigt skönt. Just idag ska jag bara ta det lugnt. Det blir yoga och andningsövningar. Senare ska jag möta upp Johan i Liljeholmens galleria. Det blir ingen långkörare där men det är skönt att komma ut från huset i några timmar i alla fall.
 
I natt sov jag väldigt dåligt och när klockan var 5.30 så kände jag att det fick vara nog. Då gick jag upp och började läsa Vi föräldrar i soffan istället och åt några skorpor. Ytterligare en positiv grej med att inte behöva gå till jobbet. Jag kan lätt göra så och samtidigt veta att jag istället kan ta en lur mitt på dagen. Bara några timmar senare kände jag mig trött igen och har nu sovit ytterligare 1,5 h. Skönt!
 
Nu är det dags för lunch :)
 

Postat av: Harriet

Du är så fantastiskt fin. Ta det lugnt nu så bebisen inte kommer ännu. Kram

Svar: Jag försöker mitt bästa men ibland är det lite svårt när det finns så mycket juligt man vill göra också. Men kroppen säger till direkt när det händer för mycket och då kan jag inte göra så mycket annat än att sakta ner :)
Anna

2013-12-17 @ 17:27:40
Postat av: Harriet

Du är så fantastiskt fin. Ta det lugnt nu så bebisen inte kommer ännu. Kram

2013-12-17 @ 17:27:42
Postat av: Lina

Åh, vilken härlig mage....det är nästan så man längtar lite :) Men du gör helt rätt som känner efter när du inte orkar mer, då är det bara att ta det lugnt.
Kramar Lina

2013-12-18 @ 11:53:07
http://marmin.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: