Flippin' Burgers

Utrustning: iPhone 4
 
Här får ni två Instagram-bilder från middagen i måndags med tjejerna på Flippin' Burgers. Jag hade tagit med mig den stora kameran för att få lite bättre bilder men vi satt så trångt så jag orkade faktiskt inte ta fram den och krångla. Jag hade fullt upp med att få plats med magen om man säger så.
 
I vilket fall så hade vi jättetrevligt. Eftersom man inte kan boka bord där och det är en väldigt populär restaurang så fick vi vänta i ca 40 minuter på vårt bord. Men folk har väntat betydligt längre än så kan jag lova. Och så länge man är ett trevligt gäng, den mest gravida får sitta på en barstol och en Coca-cola att dricka så går det utmärkt att vänta ett tag.
 
Det är väl värt det för hamburgarna är otroligt goda. Inga färdigköpta-bara-att-steka-burgare här inte. Och pommes fritesen smakade också perfekt. Men det mest fulländade på hela kvällen var nog ändå milkshaken gjord på Ben & Jerrys glass. Jag tog cookie dough. Perfekt som dessert. M-m-mmmm!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: