Dagen efter

Utrustning: iPhone 4
 
Igår var jag på julfest med jobbet. Vi var på Loch & Quay där Ulla Winbladh serverade julbord. Väldigt trevligt ställe och maten var god men inte wow. Jag tror att klockan var 22.40 när jag gick därifrån. Tiden gick så fort! När jag vaknade i morse mådde jag verkligen uruselt. Det kändes som att jag hade en av de värre bakfyllorna. Trist när man inte ens har druckit.
 
Väl på jobbet såg jag till min lycka att resterna från minglet innan vi åkte till restaurangen inte var bortplockat. Så jag tog en assiett och plockade åt mig lite av varje. Det har hållit mig vid liv idag :)
 
Imorgon jobbar jag min sista dag innan lillen kommer till världen. Skönt och välbehövligt med ledighet nu!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: