Christmas wishes

 
Till min käre make:
Om du ännu inte har kommit på vad du vill köpa till mig i julklapp så kommer här några små tips. Örhängena ovan står inte med på min officiella önskelista men jag tycker att de alla är väldigt vackra. En annan sak som jag också här nämnt innan men som inte heller står med på önskelistan är en prenumeration på tidningen Mama. Jag tror att det skulle vara en trevlig tidning att läsa när jag är hemma med vår lille bebis. Vem vet, du kanske redan har en bra plan från min ganska långa önskelista för vad du vill ge mig men om inte så fick du här några tips till. Det kan man aldrig få för många av :)
 
Örhängena i silver hittar du här: Annika Gustavsson
De gröna väldigt glammiga örhängena finnes här: Push La Kokett


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: