Söndagsfeeling

 
 
Idag har varit en riktigt trevlig söndag!
 
Morgonen började med att min söta man bakade bröd av en deg som han hade satt igår kväll. Jättemumsiga rågfrallor blev det. Sen grejade vi runt lite här hemma. Badrum städades, blommor vattnades och det plockades rent allmänt.
 
 Dagen fortsatte hem till Ludvig och hans föräldrar för att fira hans första födelsedag. Det bjöds på lunch (en riktigt god chili), tårta och cakepops. Gott gott gott! Synd att jag inte tog några bilder... Nu har vi varit hemma ett tag och mest varit trötta (jag har tagit igen mitt bloggläsande från sängen) men ska avsluta dagen med ett bastubad och lite kvällsmat framför en av de nyare Wallander-filmerna.
 
Kan förresten inte fatta att mer än hälften av min graviditet har gått. Magen har börjat växa mer och jag känner små rörelser inuti men inte utanpå. Har börjat få användning för mina fina mama-kläder jag har köpt. På bilden ovan kan ni se liten skymt av en top från Mamalicious och ett par supersköna byxor från H&M som också sitter jättefint. Det är kul att känna sig snygg och vacker även om kroppen förändras :)
 
Hoppas ni alla har haft en härlig söndag, det har jag!
 

Postat av: Syster

Ja, det låter verkligen som en bra söndag! Själv blev det vinkväll på balkongen med några vänner :)

Svar: Åå, det låter ju minst lika underbart. Härligt med sensommar :)
Anna

2013-08-19 @ 16:19:34

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: