Mamalicious

 
Bilder lånade från mamalicious.se
 
Igår tog jag i ordentligt och köpte ett gäng kläder till magen. Det kändes verkligen skönt. Om de verkar sitta bra om några dagar då jag får hem kläderna så har jag ett litet lager att ta av när magen blir större. Just nu kan jag fortfarande ha det mesta av min vanliga garderob men just byxor börjar kännas lite tight och jag vill ju inte klämma bebis :)
 
Kläderna ovan och några plagg till köpte jag från mamalicious.se
Ett par jeans och en hallonfärgad top köpte jag på mom2mom.se
Jag köpte också en vinröd klänning från hm.com/se
 
Just mamalicious blev nog favoritsidan. Det fanns massa fint där. Också Mom2moM var riktigt bra. Däremot blev jag ganska besviken på H&Ms sortiment. Mest tråkiga grejer. Jag kommer nog ändå gå till en av butikerna någon dag och prova byxor. Alltid skönt att prova på plats och just deras byxsortiment verkar vara okej.
 
Längtar efter mina paket!
 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: