Fruktfest

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS

När vi kom hem från Åland passade jag på att köpa massa frukt. Vi kan vara väldigt dåliga på att äta frukt när vi är hemma och eftersom hela den här veckan spenderas hemma så ville jag fortsätta på samma fina rutin som i Nössemark och i Vargata. Då hade jag diverse frukt och bär tillsammans med min yoghurt och müsli. Det tillsammans med att äta frukosten ute i solen gjorde verkligen under för själ och kropp. 
 
Nästa vecka är det dags för jobb igen och då går jag in i mina vanliga rutiner med frukt kl 10 och kl 15. Rutiner är bra men ledighet är bäst. Apropå ledighet så kom jag precis att tänka på för ett år sedan då vi var i Lake District och vandrade i en vecka. Det längtar jag verkligen tillbaka till och hoppas att vi kan göra igen något år :)
 
Om ni vill se bilder och läsa mer om vår resa till Ambleside i Lake District så kan ni klicka här och här.

Postat av: Harriet

Jag längtar också tillbaka till det, vi hade så mysigt.
Snart ska vi vandra i Wales för första gången. Hoppas att vädret håller i sig.

Svar: Det blir säkert bra väder, ska bli kul att höra vad ni tyckte om vandringen i Wales sen när ni kommer tillbaka :)
Anna

2013-08-08 @ 17:28:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: