Blomsterkärlek

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
I lördags tog jag en promenad till Fruängen för att handla blommor på torget. Det var härligt väder, perfekt anledning att ut och gå så jag fick min dagliga motion.
 
I många veckor nu hade blommorna i krukorna vid ytterdörren varit vissna bortom räddning. Egentligen hade jag tänkt vänta tills det är dags att köpa ljung med att pryda om krukorna men nu lessnade jag totalt och ville inte heller att de skulle stå tomma. Att få komma hem till vackra blommor gör mig väldigt glad. Sagt och gjort. När jag väl såg de fina blommorna till bra pris på torget så kunde jag inte motstå. Välkommen cyklamen och höstaster!
 
Det jag egentligen skulle ha på torget var liljor till en vas i hallen. Men de var slut när jag kom dit så därför fick det bli ljust persikofärgade gladiolus. Det är också fint och praktfullt. Tre vackra rosor till min nya vas från Vas Vitreum i Vadstena fick också följa med hem. Tänk vad en vas och ett hem livas upp med fräscha, glada blommor!
Happy girl :)
 

Postat av: mamma

Vackra blommor, Anna:)

2013-08-28 @ 09:51:27

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: