Bedroom

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Under ett tag nu har vi ändrat om lite i sovrummet. Jag var väldigt trött på vår gamla byrå som man såg varje dag när man vaknade. Jag ville ha något ljusare i lite lägre höjd. Efter många försök köpte vi den här på Blocket. Den är väldigt populär och går så fort de kommer upp. Efter ytterligare någon månad så köpte vi en TV. Och nu förra helgen gjorde jag sista piffet som jag känner mig väldigt nöjd med. 
 
För någon dag sedan när maken var på kräftskiva så passade jag på att ha lite egentid i sovrummet med tända ljus, nagellacksmålning och några avsnitt Hem till gården. Precis vad jag behövde den kvällen. Lugn och harmoni. Precis de känslorna jag vill att sovrummet ska uppbringa. Nu är det bara lite nya gardiner som ska till, sen är jag nog nöjd ett tag :)
 

Postat av: Sanna

Blocket är super! Vi har fyndat till Mini där- en vagga och en extra vagn bland annat.

Svar: Jag håller med! Vi tänkte försöka köpa både skötbord och barnvagn där om det går. Allt behöver inte vara nytt :)
Anna

2013-08-25 @ 21:27:54
http://susannaangeli.blogg.se
Postat av: Harriet

Så fint, förstår att du är nöjd.

2013-08-26 @ 08:22:57

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: