Bebisens första kläder

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
När jag kom hem och tog in posten idag så låg där ett tjockt grönt kuvert i lådan. Jag och Johan öppnade det tillsammans eftersom det var adresserat till familjen. Blev jag glad eller blev jag glad när jag upptäckte att mina söta föräldrar och syster med sambo hade skickat de första kläderna till vår bebis?? Så rörd och varm i hjärtat att jag fällde några små tårar. Vilka bedårande små små kläder. Det lilla setet med hunden som bebisen kan ha på en gång och det lite större med fåret som han eller hon får växa i.
 
Tack från oss båda till härliga Göteborgsfamiljen! ♥
 

Postat av: Sanna

Så fint gjort av din familj! Blev också rörd när jag läste inlägget.

2013-08-20 @ 10:33:12
http://susannaangeli.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: