Bebisen vecka 20

 
 
Igår fick vi se vår bebis för andra gången. Det är så himla mysigt varje gång. Den här gången var hon/han inte lika medgörlig som sist. Låg konstigt, ja ni ser ju här ovan på bilden. Ryggen upp, ansiktet ner och korsade ben. Barnmorskan fick inte se allt hon ville så vi har fått en ny tid om två veckor. Då hoppas jag på att det lilla livet sprattlar omkring mer och visar sig. Jag är så himla nyfiken på om det är en flicka eller pojke. Inte för att det spelar någon roll men är man nyfiken i en strut så är man :)
 
Ikväll är vi på fika hos svärmor som med hjälp av en ring i en kedja ovanför min mage ska försöka lista ut vilken sort det blir. Det brukar tydligen stämma men tyvärr har vi inte facit just nu. Kanske om två veckor...
 
Om ni vill jämföra med första bilden så klicka här. Man ser verkligen att bebis var mycket mindre då ♥

Postat av: Anonym

Lille tuss, helt otroligt och sååå vackert! ❤

Svar: :D
Anna

2013-08-14 @ 02:36:02
Postat av: Sanna

Åå, saknar änna att vara gravid nu när jag läser vad du går igenom! Njut. Nu är min lilla två månader och känns inte som en bebis längre. Hon vill bara stå, det är det bästa och roligaste hon vet. Kram

Svar: Ja, jag försöker njuta allt vad jag kan. Mår väldigt bra nu när magen börjat visa sig mer och jag får ta på mig nya fina kläder som passa denna kropp. Vad fort det går! Vill hon redan stå.. sötisen :) Kram.
Anna

2013-08-15 @ 09:46:55
http://susannaangeli.blogg.se
Postat av: Elfina ♥

bäbbe!!! nu händer det grejer.
Ni funderade aldrig tanken på att kolla könet när ni va där då?
jag kollade upp båda mina barn.
kunde aldrig ha väntat! hihi..

Svar: Jo, vi skulle ju kolla könet men det var inte så lätt eftersom den korsade benen. Bättre lycka nästa vecka :)
Anna

2013-08-16 @ 21:32:15
http://elfinas.blogg.se/
Postat av: Silvia

Fin blogg. Kolla in på min blogg med :D

Svar: Tack ska du ha! :)
Anna

2013-08-18 @ 21:55:29
http://www.nattstad.se/SilviaS

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: