Back to work

 
Utrustning: Canon EOS 7D + EFS 18-200 1:3,5-5,6 IS
 
Nu är semestern slut och vardagen har åter trätt in i livet. Det var riktigt riktigt skönt med semester den här sommaren och jag har tagit vara på den till fullo känner jag. Inte massa fläng hit och dit utan några få utvalda ställen som fått sig en längre visit och en del hemma också. Jag känner mig verkligen utvilad och hade massor av energi när jag kom till jobbet i morse.
 
Det kan kanske också bero lite på att vi precis hade varit på ultraljud och fått se bebis för andra gången :)
 
Hoppas dock på fler sköna sommarkvällar då jag helst av allt bara ligger ute på verandan med en bok eller bloggläsning på iPaden. Har sååå mycket att ta igen i bloggvärlden. Bilden ovan har jag tagit från just solsängen på verandan. De vackra petuniorna har jag i två lådor på balkongräcket där, de hälsar ett glatt välkommen hem varje dag.

Postat av: mamma

Verkligen vackra petunior. Härligt att höra att du är så pigg :)

2013-08-12 @ 21:29:06
Postat av: Hanna Karlsson

Fin bild. Åh så härligt att få se bebisen. :-)

Svar: Ja verkligen! Supermysigt, det kommer upp en bild från ultraljudet ikväll om du vill se :)
Anna

2013-08-13 @ 07:11:20
http://hannafialotta.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: