Semestermood

 
 
Just nu har jag nästan bara semester i tankarna. På fredag morgon flyger jag och Malin till Cypern och Ayia Napa. Idag är det 4 dagar kvar. Om jag räknar arbetsdagar så är det bara 2,5 kvar. Dessa två appar tittar jag på allt som oftast nu. Vädret ser väldigt okej ut och jag längtar till poolen på bilden. Så här hoppas jag att en dag kommer se ut:
 
- Vakna
- Träna
- Frukost
- Strand/pool
- Lunch
- Strand/pool/shopping
- Middag
- Sova
 
En och annan glass och drink får gärna slinka ner också. Mycket läsning kommer det bli och kanske något blogginlägg om ni har tur. Snart, snart, snart!

Postat av: Harriet

Hoppas att du får en fin och härlig semester. Middag hos oss när ni kommer hem från era resor. Kram

Svar: Låter jättemysigt, det gör vi gärna! :)
Anna

2013-04-30 @ 20:22:38
Postat av: Sanna

Vädret ser väldigt lovande ut! Ha en underbar semester o njut.

Svar: Tack, det ska jag. Hoppas att allt är bra med dig :)
Anna

2013-05-01 @ 10:40:59
http://susannaangeli.blogg.se
Postat av: Sanna

Jo det är bra. Har lite foglossning men det har blivit bättre nu när man inte behöver jobba mer. Man kan väl säga att jag också går på semester nu eftersom jag fått beviljad graviditetspenning från första maj. Bara en månad kvar nu att vila, fixa och förbereda allt för Mini.

Svar: Skönt att du har fått ledigt, det känns som att det är ganska vanligt med foglossning. Har hört många det senaste som fått det. Finns det inga bilder på dig och magen någonstans? Kan inte minnas att jag sett det på Facebook :)
Anna

2013-05-02 @ 18:46:12
http://susannaangeli.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: