Middag hos svärmor


Utrustning: iPhone 4

Igår hade jag och min man det väldigt trevligt hemma hos hans mamma. När hon behöver hjälp med någon teknikpryl i hemmet så brukar hon bjuda på middag i samband med att Johan hjälper henne. Jag följer såklart med och passar på att sällskapa och äter av den goda maten. Man får ju inte vara dum. Det är alltid lika mysigt och jag tror att svärmor själv var nöjd eftersom hon fick två fungerande TV-apparater med nya digitalboxar.

Maten vi fick var ett recept på kycklinggryta med mango från Coop. Här kan ni hitta receptet. Det var väldigt gott, så testa om ni behöver lite ny middagsinspiration. För bara några veckor sedan fick jag ett nästan identiskt recept från min kollega. Jag och min syster tillagade det när vi hade tjejkväll. Också då smakade det fint. Ett tips dubbelt upp kan man säga!
 

Postat av: Harriet

Det var så trevligt att ha er här, som alltid.

2013-04-03 @ 14:01:53

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: