Fredagslyx

 
Utrustning: iPhone 4
 
Igår avslutade jag dagen med att gå till frisören. Jag har äntligen tagit beslutet att gå tillbaka till Lotta i Midsommarkransen som jag hade när jag bodde i Aspudden. Sist jag var och klippte mig så blev jag sådär nöjd. Håret fick en för gul ton. Alla vet att jag passar bättre i den kalla tonen. Luggen blev också en aning för bred vilket jag på en gång började åtgärda genom att inte klippa längst ut på dess kanter. Så nu är jag tillbaka där jag vet att jag blir nöjd. Och mycket riktigt. Eftersom det var fredag blev jag till och med bjuden på ett glas vin. Kalas! Och fin i håret är jag igen :)
 
Ikväll är vi hembjudna till Jonas, Camilla och Ludvig på middag. Det blir trevligt!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: