Fredagsfrukost

 
Utrustning: iPhone 4
 
Idag hade vi en ny grej på jobbet som kommer ske då och då. Fredagsfrukostmöte. Väldigt trevligt! Det är ett perfekt tillfälle att sitta och prata om både jobbgrejer och diverse trevligheter. Nästa gång ska jag försöka att strunta i frukosten hemma. Man blir så fruktansvärt mätt. Jag var inte helt säker på att det faktiskt skulle bjudas på frukost till mötet men nu vet jag :)
 
Nu har mina föräldrar precis landat i stan. Det kommer bli mys-pys att få umgås hela helgen. Min syster ansluter på lördag också! Vi har inget speciellt planerat mer än att jobba i trädgården nu när snön äntligen har försvunnit och det har blivit vårväder. Imorgon ska det tydligen bli kanonväder med sol och dubbelsiffrig temperatur. Jag ser fram emot att få byta ut alla tråkiga vinterblommor till lila penséer och rosa tusenskönor!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: