Centralbadet och födelsedagsfirande

 
Utrustning: iPhone 4
 
Vilken fin start på helgen! Jag och två vänner från jobbet avslutade arbetsveckan med några timmars relax på Centralbadet här i stan. Vi badade jacuzzi, bastu och shockade kroppen med en tur i iskallt vatten. Det var härligt avslappnande och vi avslutade med varsitt glas vin och tjejsnack. Hemma sen åt jag middag med min man och somnade i soffan.
 
Igår var det galej hemma hos svärmor då vi firade hennes 60års dag. Hon var tjusigast av oss alla och hade beställt jättefin catering och bakat en chokladkaka med jordnötter som var to die for! Jag tror vi alla hade väldigt trevligt och jag hoppas att hon är nöjd med sin kväll. Tyvärr glömde vi ta med kameran och det är jag lite ledsen för men det är inget att göra något åt nu.
 
Idag fortsätter firandet, den här gången för de två små på bilden ovan :)

Postat av: Harriet

Tack igen för en fin dag och de superfina örhängen jag fick. Kram

2013-04-14 @ 19:46:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: